UAB „Rimi Lietuva“ projektas: #AmžiusNesvarbu

Lėti, neimlūs naujovėms, „sovietinio mąstymo“, prastai gebantys naudotis technologijomis. Taip mūsų visuomenėje dažnai galvojama apie vyresnius darbuotojus, o tyrimai rodo, kad daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų yra asmeniškai patyrę diskriminaciją dėl amžiaus įsidarbindami.

Siekiant atkreipti visuomenės dėmesį į šią problemą, „Rimi“ inicijavo socialinį eksperimentą, siunčiantį žinutę visuomenei #AmžiusNesvarbu. Eksperimento metu nufilmuotas video išplito socialiniuose tinkluose – per pusantro mėnesio vaizdo įrašas sulaukė apie pusės milijono peržiūrų „YouTube“ ir „Facebook“. Projekto metu vyresni prekybos tinklo darbuotojai dalinosi asmenine patirtimi, kaip darbdaviai jiems uždarydavo duris vien išgirdę jų amžių, o šios istorijos paskatino diskusijas tarp gyventojų, verslo atstovų, žinomų veikėjų, žmogaus teisių ekspertų.

Kampanijos metu 2018 m. lapkričio-gruodžio mėnesiais „Rimi“ įdarbintų darbuotojų skaičius vyresnių nei 50 metų amžiaus grupėje išaugo net 62 proc., iš kurių vyriausias buvo 84 metų, o laisvų darbo vietų skaičius įmonėje, palyginti su 2017 m., sumažėjo 53 proc.

„Rimi“ skyrė daug dėmesio ir vidinei komunikacijai. Socialinio eksperimento premjeros įvyko 75 proc. visų tinklo parduotuvių, taip pat surengta dvylika diskusijų darbuotojams įvairovės ir diskriminacijos darbe temomis. Darbuotojų rekomendacijos įsidarbinti „Rimi“ išaugo 18 proc., palyginti su rezultatais prieš kampaniją. Siekiant dalintis kampanijos žinute buvo pagaminta tūkstantis kampanijos ženkliukų darbuotojams, o jų paskelbtų įrašų kampanijos tema skaičius socialiniuose tinkluose perkopė tris šimtus.

Video >>

Narystė

Naujienlaiškis

PVPA – EAPM narė