Transcom – vienas lyderiaujančių kontaktų centrų pasaulyje, teikiantis profesionalias klientų aptarnavimo, pardavimų, techninės pagalbos, skolų valdymo paslaugas 26 pasaulio šalyse. Transcom Lietuvoje klientai – didžiausios Lietuvos bei užsienio kompanijos. Teikiame paslaugas lietuvių, anglų, vokiečių, ispanų, italų, rusų, latvių, estų ir kt. kalbomis. Įmonėje dirba daugiau nei 700 profesionalių darbuotojų, kasdien kuriančių išskirtinį klientų aptarnavimą.
Siekdami gerinti Transcom teikiamų paslaugų kokybę, motyvuoti darbuotojus, stiprinti jų lojalumą įmonei bei kasdienėje veikloje taikyti įmonės vertybes, nuo 2011 metų kovo mėnesio kiekvienais metais įmonėje vykdome projektą/konkursą, pavadinimu „Kovas – gero aptarnavimo mėnuo“. Renginio tikslas – nuosekliai siekti kokybiško klientų aptarnavimo bei jų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis.
Renginys apima kiekvieną įmonės skyrių, taip apjungdamas ir suvienydamas visą įmonę. Kiekvienas skyrius kovoja dėl aukščiausio įvertinimo – pereinamosios Kokybės mėnesio taurės, ant kurios graviruojamas nugalėjusio skyriaus pavadinimas. Konkurso metu atliekamos užduotys padeda ugdyti darbuotojų kūrybiškumą, komunikavimo įgūdžius, tarpusavio bendradarbiavimą, brandumą, savęs ir savo vertybių tapatinimą su įmonės vertybėmis bei vizija. Projekto dėka darbo kultūra įmonėje vis labiau tampa orientuota į išskirtinės kokybės bei rezultato siekimą, klientų patirties supratimą, pažinimą bei vertinimą.
Kasmet organizuojamas projektas/konkursas turi didžiulę įtaką kokybiniams bei darbo efektyvumo rezultatams, kurie yra tiesiogiai susiję su verslo rezultatais. Vidinėse darbuotojų nuomonės apklausose Kokybės mėnuo minimas kaip viena iš ryškiausių ir vertę kuriančių praktikų įmonėje.