2021.04.29 Diskusija „Hibridinis darbas – kaip planuojame dirbti artimiausioje ateityje?”

Data: 2021m. balandžio 29 d. 14:00-15:00 val.
Vieta: renginys bus rodomas tiesiogiai internetu (MS Teams), užsiregistravusiems bus atsiųsta transliacijos nuoroda.

Tendencijos rodo, jog ir pasibaigus karantinui, biurų darbuotojai jau niekada nedirbs taip, kaip buvo įpratę. Tarptautinio McKinsey tyrimo duomenimis net 80 procentų darbuotojų patenkinti darbu iš namų, 69 procentai jaučiasi tokie pat produktyvūs ar net produktyvesni nei dirbdami biure.

Panašu, kad hibridinis darbas, kai dalis komandos darbuojasi biure, o kita dalis – nuotoliniu būdu, gali tapti įprastu darbo organizavimo būdu. Kaip organizuosime darbą jau artimoje ateityje, ar tai keis įsitraukimo strategijas, komandos bendravimo būdus, biurų dydžius ir erdves? Ar leisime patiems darbuotojams rinktis, kiek laiko jie dirbs iš namų?  Kokius teisinius aspektus reikia numatyti?

Vienos įmonės jau turi konkrečius sprendimus, kitos dar jų ieško. Diskusijoje dalyvaus ir savo įžvalgomis dalinsis:

Jūratė Balzerė, Pigu.lt personalo ir administravimo vadovė,
Dovilė Kazakevičienė
, City Service personalo vadovė,
Karolina Laurynaitė, Triniti Jurex asocijuotoji partnerė, advokatė,
Indrė Sakalauskienė, Danskebank Lietuva personalo vadovė,
Mindaugas Šestilo, Telia Global Services personalo vadovas.

Susitikimą moderuoja: Edita Znutienė,  PVPA valdybos narė, Cognizant Technology Solutions Lithuania personalo direktorė

Dalyvio mokestis: PVPA nariams dalyvavimas nemokamas (dalyvių skaičius iš organizacijos neribojamas). Ne PVPA nariams renginio kaina 20 EUR.

Registracija iki 04.29 čia:

Klaida: Kontaktų forma nerasta.

Jeigu dieną prieš renginį nebūsite gavę renginio nuorodos – paieškokite SPAM kataloge arba rašykite žemiau esančiais kontaktais.

Kilus klausimams, susisiekite su projektų vadove Renata Starkiene el. paštu renata@pvpa.lt arba tel. 8 652  50517.

Dalintis

Jums taip pat gali būti įdomu