2021.02.02 Vebinaras „Kaip organizuojame nuotolinį darbą: pasiteisinusios organizacijų praktikos“

Data: 2021 m. vasario 02 d. 10:00- 11:00 val.
Vieta: renginys bus rodomas tiesiogiai internetu (MS Teams), užsiregistravusiems bus atsiųsta transliacijos nuoroda

Šame renginyje trumpam virtualiai užsuksime į dvi dideles, žinomas, tačiau labai skirtingas organizacijas. Telia Lietuva ir Žalgirio atstovai pasidalins, kuo gyvena jų organizacijos ir jų darbuotojai šiandien, kokios nuotolinio darbo praktikos pasiteisino, o kas nepasiteisino.

Tadas Žibūda, Techninių paslaugų savininkų komandos vadovas, pasidalins Telia Lietuva nuotolinio darbo patirtimi apie:
• skirtingo profilio padalinių darbą pagal „blended“ darbo modelį;
• vadovavimo, komandinės chemijos ir priklausymo organizacijai iššūkius;
• centralizuotą vs decentralizuotą sprendimų priėmimą Covid aplinkybėmis;
• gerąsias ir blogąsias darbo organizavimo ir susirinkimų praktikas.

Irma Bandzevičiūtė – Stankuvienė, Žalgirio organizacijos (Žalgirio arenos, Kauno „Žalgirio“ futbolo ir krepšinio klubų ir Žalgirio garbės klubo) personalo vadovė papasakos apie:
• darbuotojų emocijas ir jų kaitą, palyginus pirmąjį ir antrąjį karantinus;
• trumpai pristatys darbuotojų nuomonės apklausas, jų rezultatus ir taikytas priemones;
• praktinius pavyzdžius įtraukiant darbuotojus, kuomet pramogų išlaidų eilutė yra beveik lygi 0.

Moderuoja: dr. Mantas Tvarijonavičius, PVPA valdybos narys, Good people konsultantas

Dalyvio mokestis: PVPA nariams dalyvavimas nemokamas. Ne PVPA nariams renginio kaina 20 EUR.

Registracija iki vasario 1 d. čia:

Klaida: Kontaktų forma nerasta.

Jeigu renginio dieną nebūsite gavę prisijungimo nuorodos – paieškokite SPAM kataloge arba rašykite žemiau esančiais kontaktais.

Kilus klausimams, susisiekite su projektų vadove Renata Starkiene el. paštu renata@pvpa.lt arba tel. 8 652  50517.

Dalintis

Jums taip pat gali būti įdomu