Harvard Business Review. Organizacijos gimtadieniai – kaip jais pasinaudoti?

Pateikiame PVPA prenumeruojamame (galima skaityti on-line) Harvard Business Review žurnale aprašyto straipsnio santrauką.

 

Judith Rodin nuo 2005 vadovauja Rockefellerío Fondui, kuriam daugiau nei šimtas metų. Ji dalinasi mintimis, kaip geriausia būtų kompanijai švęsti svarbias sukaktis.

Kompanijos vadovai, suprasdami organizacijai svarbių datų minėjimą, dažniausiai susitelkia ties kompanijos ateitimi ir nepakankamai laiko skiria tam, kad įvertintų praeities svarbą. Autorės nuomone, kompanijos gimtadienio šventimas suteikia išskirtines galimybes, kuriomis būtina pasinaudoti. Pasididžiavimas ir vienybės jausmas, kuris apima darbuotojus, sudaro idealias sąlygas jų paklausti, kodėl jiems svarbus jų darbas ir kaip tai išlaikyti ateityje.

Geriausia pradėti apžvelgiant istorinius dėsningumus, kurie buvo svarbūs kompanijai. Tai strateginio mąstymo esmė. Tai padeda suprasti, kokie gali laukti iššūkiai ateityje.

Taip pat kompanijos gimtadienis yra puikus metas dar kartą paminėti tai, kas niekada neturėtų keistis. Daugeliu atveju kompanijos vizija ir misija išlieka ta pati bėgant metams.

Švenčiant organizacijai svarbią sukaktį verta turėti šventės temą ir su ja susijusius įgyvendintus projektus. Autorė pateikia nemažai pavyzdžių iš savo patirties organizacijoje.

Nepriklausomai nuo to, ar švenčiamas šimtasis ar dvidešimtasis gimtadienis, turi būti įspūdinga ir pati šventė. Autorės nuomone, dėmesys kompanijos praeičiai tai ne nostalgija, bet atspirties taškas sėkmingai ateičiai.

 

Plačiau apie tai skaitykite: Anniversaries Are Not to Be Wasted by Judith Rodin, Harvard Business Review. November, 2012.

 

Apžvalgą parengė Karolina Zelbienė 2012 m. lapkritis

Dalintis

Jums taip pat gali būti įdomu