Atgarsiai po 2018.10.10 Cognizant organizuotos paslaugų centrų atstovų diskusijos

2018 m. spalio 10 d. mūsų Cognizant Technology Solutions organizavo apskritojo stalo diskusiją paslaugų centrų personalo vadovams. Savo patirtimi, iššūkiais, su kuriais susiduria bei galimais sprendimais dalijosi atstovai iš Western Union, Skandia Operations Centre, Nasdaq, SEB Global Services, Telia Lietuva, Harbortouch Payments Support, Invest Lithuania, Danske Bank, Intrum Global Business Services, Revel Systems.

Susitikimą moderavo PVPA valdybos narė, Cognizant Technology Solutions personalo direktorė Edita Znutienė.

Susitikimo metu buvo aptartos šios temos:

  • Kaip pritraukti talentus. Paaiškėjo, kad dauguma paslaugų centrų nori pritraukti sau kolegas iš universitetų ir kolegijų, o ne iš kitų paslaugų centrų. Kai kurios įmonės turi idėjų įkurti specialias akademijas kolegijose, kad supažindintų su paslaugų centrų sektoriumi. Buvo diskutuojama apie tai, kad vertėtų svarstyti apie galimybę atidarinėti PS ne Vilniuje, o kituose miestuose.
  • Kaip keičiasi darbuotojai ir jų lūkesčiai. Bendrai sutarta, kad Y karta ieško patirčių – būtent dėl jų jie dažnai keičia įmones, o ne dėl nedidelio užmokesčio skirtumo ar kitų naudų.
  • Kaip prisitaikyti prie pokyčių ir dirbti nuolat kintančioje (VUCA) aplinkoje. Danske bankas pasidalino savo Agile akademijos patirtimi.
  • Motyvacija, darbo-poilsio balansas, naudos, karjera ir ugdymas, darbuotojų poreikiai ir iššūkiai, susiję su dabartiniu darbo kodeksu.

Buvo sutarta, kad iniciatyva labai puiki ir reikia ją tęsti – kitą kartą susitikti pakvietė kolegos iš Danske paslaugų centro.

PVPA skatina ir remia panašias iniciatyvas. Turite problemą ir manote, kad ji aktuali ne tik jums? Kreipkitės, pagalvokime kartu, kaip galime padėti ją išspręsti, suburti kolegas diskusijai ir pan. Kontaktai>>

Dalintis

Jums taip pat gali būti įdomu