Forumas “ Kokios įtakos įmonės reputacijai gali turėti darbuotojų įpročiai ir noras laisvai reikšti mintis internete?“ 2011-04-26

2011 m. balandžio 26 d. Personalo valdymo profesionalų asociacija (PVPA) ir ryšių su visuomene agentūra “Publicum” organizuoja forumą „Kokios įtakos įmonės reputacijai gali turėti darbuotojų įpročiai ir noras laisvai reikšti mintis internete?“

Pastaruoju metu tik atėję į darbą neskubame darytis rytinės kavos ar skaityti elektroninio pašto. Pirmiausia, ką darome – įsijungiame mėgstamiausią socialinį tinklalapį. Tai tapo įpročiu daugybei žmonių: kompanijų darbuotojams, vadovams ir net direktoriams. Šiuo metu populiariausiame Lietuvoje socialiniame tinklalapyje „Facebook“ yra jau 880 tūkst. vartotojų iš Lietuvos.
Nuolat skubančioje ir besikeičiančioje socialinės žiniasklaidos aplinkoje iškyla klausimas: kokios įtakos įmonės reputacijai gali turėti darbuotojų įpročiai ir noras laisvai reikšti mintis internete? Šį klausimą diskusijai užduos viešųjų ryšių agentūros „Publicum“ direktorius Artūras Jonkus kartu su „Pigu.lt“ rinkodaros vadovu Dainiumi Blynu bei advokatų kontoros „Bernotas ir Dominas GLIMSTEDT“ advokate Giedre Rimkūnaite.
„Įmonės, įvertinusios socialinių tinklų reikšmę, vis dažniau naudoja socialinius tinklus rinkodarai, tačiau šių tinklų reikšmė darbuotojo ir darbdavio santykiams dar mažai nagrinėta“, teigia „Publicum“ direktorius ir viešųjų ryšių specialistas A. Jonkus.
2009 metais „Deloitte LPP“ atlikto tyrimo duomenimis, 58 proc. įmonių vadovų mano, kad reputacinė rizika ir bendravimas socialiniuose tinkluose turėtų būti svarstomas kompanijos valdybos, bet tik 15 proc. teigia, kad taip iš tiesų yra daroma.
Nors socialinė žiniasklaida iki šiol buvo laikoma rinkodaros ir išorinės komunikacijos interesų sritimi, personalo ir vidinės komunikacijos skyriai turi išsiaiškinti, kokiomis priemonėmis savo kompanijos darbuotojams veiksmingiausia perteikti elgesio socialinėje žiniasklaidoje naudas bei grėsmes. Personalo ir vidinės komunikacijos skyriai turi ieškoti atsakymų į klausimą: kaip balansuoti tarp darbuotojų žodžio laisvės, įmonės komercinių paslapčių, asmeninių interesų ir privatumo?
PROGRAMA
13.30 Socialinė žiniasklaida Lietuvoje: dabartis ir perspektyvos. Dainius Blynas, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas, skaitmeninės rinkodaros konsultantas
14.00 Iššūkiai organizacijos korporatyvinei reputacijai. Artūras Jonkus, ryšių su visuomene agentūros „Publicum” direktorius
15.00 Kavos pertrauka
15.15  Teisiniai klausimai, susiję su socialine žiniasklaida. Giedrė Rimkūnaitė, advokatų kontoros „Bernotas ir Dominas GLIMSTEDT“ advokatė, Tarptautinės technologijų teisės asociacijos „ITechLaw“ narė
15.45 – 17.00 Diskusija

Dalyvių registracija prasideda 13 val.

Vieta: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Arklių g. 18, Vilnius, 410 auditorija.
DETALI INFORMACIJA APIE RENGINĮ PDF FORMATU
DALYVIŲ REGISTRACIJA iki balandžio 25 d. ČIA. Dalyvių skaičius ribojamas iki 60 asmenų, tad registruotis prašome tik tvirtai apsisprendus, kad galėsite dalyvauti.
PVPA nariams dalyvavimas seminare nemokamas. Dalyvio mokestis ne PVPA nariams – 200 lt.
Daugiau informacijos suteiks Renata Starkienė t. 8 614 03799, el. paštu renata@pvpa.lt .

Narystė

Renginiai

PVPA – EAPM narė

Noriu gauti naujienlaiškį