Adform PROJEKTAS „Kitokia apdovanojimų sistema“

 Adform – technologinė kompanija, kurianti interneto reklamos rodymo ir valdymo platformą. Įmonė padeda optimizuoti internetinės reklamos valdymą dirbdama su didžiausiomis reklamos agentūromis Europoje. Pagal užimamą rinkos dalį, Adform yra didžiausia skaitmeninei reklamai programinę įrangą siūlanti kompanija Skandinavijos šalyse. Įmonė kasmet auga apie 50%, plečiasi į naujas rinkas ir pastoviai tobulina kuriamus produktus.

Kompanija buvo įkurta 2002 m. Danijoje, o šiuo metu įmonėje dirba per 300 talentų ir šis skaičius sparčiai auga. Adform turi 13 atstovybių skirtingose Europos šalyse ir visai neseniai atidarė 2 ofisus Jungtinėse Amerikos Valstijose. Lietuvoje Adform gamybos ir operacijų centras buvo įkurtas 2006-aisiais. Šiuo metu jame dirba daugiausia įmonės darbuotojų – virš 200.
Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios buvo susiformavusi metinių premijų tradicija. Premijos standartiškai buvo mokamos metams pasibaigus. Tačiau darbuotojai nevertindavo premijų ir priimdavo jas kaip duotybę ar kaip papildomą mėnesinį atlyginimą už ir taip daromą darbą.
Organizacijai augant apie 50% kasmet, pradėjome ieškoti būdų, kaip suefektyvinti darbuotojų skatinimą, padidinti išleidžiamų pinigų suteikiamą vertę, teigiamai veikiant darbuotojų motyvaciją bei įsitraukimą. Atradome Daniel Pink knygą „Drive“, kurioje kalbama apie piniginio skatinimo ir motyvacijos teoriją bei teigiama, kad jei iškeltas tikslas yra iš anksto susietas su piniginiu atlygiu, tai nemotyvuoja darbuotojo.
Mes panaikinome seną premijų tradiciją ir sukūrėme naują apdovanojimų sistemą, kuri paremta tuo, kad darbuotojai yra skatinami iš karto po pasiekto rezultato, bet kada metuose, iš anksto darbuotojams nežinant. Dažniausiai apdovanojimai teikiami visų darbuotojų susitikimuose ir būna kelių tipų: formalūs (piniginiai)/neformalūs (vakarienė dviem, SPA savaitgaliai ir pan.), komandiniai/individualūs bei kasdieniniai darbuotojų padėkos rašteliai (įmonėje vadinami Kudos).
Šis projektas labai gerai atspindi ir sustiprina įmonės atvirą organizacinę kultūrą ir yra puikus įrankis tiek vadovams, tiek darbuotojams skatinti geriausius darbuotojus ir formuoti pavyzdinį elgesį įmonėje. Jis padeda labiau ir tikslingiau motyvuoti darbuotojus išleidžiant santykinai mažesnę sumą pinigų. Įdiegus šią sistemą mums pavyko sukurti netikėtumo efektą, darbuotojams dažniau pasijusti įvertintiems ir užkrėsti visus gera nuotaika.

Narystė

Renginiai

PVPA – EAPM narė