MINTYS PO DISKUSIJOS „DARBUOTOJŲ ATRANKA. BENDRADARBIAVIMO SU IŠORINIŲ PASLAUGŲ TIEKĖJAIS PATIRTIS IR ĮŽVALGOS“

13 m. kovo 21 d. vyko PVPA inicijuota diskusija „DARBUOTOJŲ ATRANKA. BENDRADARBIAVIMO SU IŠORINIŲ PASLAUGŲ TIEKĖJAIS PATIRTIS IR ĮŽVALGOS“. Panelinėje diskusijoje dalyvavo Andrius Francas (AFR), Eglė Belzutė (Bright Purple), Jurgita Urbelytė (Westernunion), Kristina Astrauskienė (SEB), Kristina Vaivadaitė (Pederson&partners) ir Rasa Rudytė (SBA). Diskusiją moderavo Airida Zavadskė (Profiles Baltic).

Pirmojoje renginio dalyje, įvardinę abi puses netenkinančią situaciją darbuotojų atrankos srityje, diskutavome apie tai, ko tikisi įmonės personalistas (klientas) iš atrankos konsultanto ir ką konsultantas gali pasiūlyti, kaip pasirinkti tinkamą atrankos kompaniją ir kas nulemia sėkmingą personalisto ir atrankos konsultanto bendradarbiavimą ir t.t. Bandėme suprasti, ko tikisi klientas, pasirinkęs dirbti su penkiais konsultantais vienu metu ir kodėl kai kurie atrankos konsultantai sutinka dirbti tokiomis sąlygomis.  Sutarėme, kad atrankoje svarbų vaidmenį vaidina kandidatas, kuris kaip lakmuso popierėlis išryškina mūsų profesionalumą arba priešingai – atskleidžia žiaurias mūsų spragas.

Antrojoje dalyje diskusijas tęsėme grupėse ir kartu bandėme rasti bei užrašyti svarbiausius bendradarbiavimo principus, kurie vėliau galėtų tapti etikos kodeksu.  Dalyviams pasiūlius, renginio pabaigoje buvo suburta darbo grupė, kuri po Velykų susirinks užbaigti pradėtus kurti bendradarbiavimo principus.

Akivaizdu, kad norėdami kažką pakeisti šioje srityje, turėtume rinktis dažniau ir kalbėtis, stengtis suprasti vieniems kitus. Ir svarbiausia: norėdami pakeisti, turime pradėti nuo savęs – turime keistis patys, keisti savo požiūrį, įpročius ir stereotipus.

Keletas užfiksuotų minčių:

Atrankos kompanija gali pasiūlyti įmonei ilgalaikį mokymosi procesą abiems pusėms. Netinkamai elgiantis vienai ar kitai pusei, net susidomėjęs kandidatas gali būti demotyvuotas. Atrankos konsultantas padeda personalistui susivokti ir pamatyti realią rinkos situaciją: ko reikia įmonei ir kokia yra realybė.

Dalintis

Jums taip pat gali būti įdomu