Data: 2023 m. kovo 29 d. 9:00 – 12:30 val.
Vieta: Circle K Lietuva biuras, J. Jasinskio g.16A, Vilnius
Džiaugiamės savo narių Circle K Lietuva iniciatyva pakviesti į svečius ir panagrinėti darbuotojų emocinę gerovę įvairiais aspektais.
Darbuotojai, aptarnaujantys klientus, dažnai susiduria su piktomis emocijomis, priekabiavimu ar net smurtu. Keturi iš penkių prekybos ir paslaugų sektoriaus atstovų susiduria su netinkamu klientų elgesiu. Kaip jaučiasi darbuotojas, kai patiria tokias situacijas? Ką darbdaviai gali padaryti, kad padėtų sukurti ir palaikyti gerą psichologinį klimatą klientų aptarnavimo specialistams?
Apie tai – ir Circle K įmonės kampanija „O jei be pykčio“, VšĮ „Kitokie projektai“ konsultantės Ramintos Aleliūnaitės-Kliokmanės pristatymas, darbdavių atstovų diskusija apie jų autentiškas patirtis bei praktikas bei mini praktinė sesija apie emocijų valdymą.
Diskusijoje dalyvaus: Danguolė Armanavičiūtė (Valstybės įmonė Lietuvos oro uostai), Agnė Gorpiničienė (AB Ignitis grupė), Vaida Kaikarienė (UAB Rimi Lietuva), Margarita Plešakienė (UAB Circle K Lietuva).
Renginys yra nemokamas ir skirtas TIK PVPA nariams.
Dalyvių skaičius ribotas. Kviečiame registruotis, jeigu tikrai žinote, kad galėsite dalyvauti. Esant dideliam norinčiųjų dalyvauti skaičiui, pasiliekame teisę pakviesti tik po 1 užsiregistravusį dalyvį iš įmonės.
Registracija šiuo metu vyksta į laukiančiųjų sąrašą:
Kilus klausimams, susisiekite su projektų vadove Renata Starkiene el. paštu renata@pvpa.lt arba tel. 8 652 50517.