AB „Telia Lietuva“. Organizacijos kultūros keitimo projektas „I Create The Loved Brand“

Telia Logo„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei.

„I Create The Loved Brand“ – projektas, gimęs Omnitel ir Teo tampant viena organizacija. Organizacijos prekės ženklo keitimas buvo numatytas tik 2017 metais, o nauja organizacija ir naujas požiūris bei elgesys kliento ir kolegos atžvilgiu turėjo rastis daug anksčiau, kad klientai pasitikėtų naujuoju „Telia“ prekės ženklu. Iki tol egzistavo du klientų aptarnavimo standartai, atskiros sistemos atskiriems produktams ir kiti skirtingų organizacijų nulemti skirtumai. Vadovaudamiesi įmonės vertybėmis – išdrįsti, rūpintis, paprastinti - išgryninome 9 elgsenas, kurias „pasimatuoti“ ir prisitaikyti sau kviečiame visus įmonės darbuotojus.

Per 35 renginius elgsenas jau „pasimatavo“ 2144 „Telia“ darbuotojai. O „I Create The Loved Brand“ tapo pagrindu ir eilei kitų projektų ir iniciatyvų, kurių pagalba kartu kuriame „Telia“ organizacijos kultūrą ir ne tik renginiuose, bet ir kasdienėje veikloje vadovaujamės įmonės vertybėmis ir elgsenomis.

Narystė

Tapkite nariu

- Noriu tapti PVPA nariu

Prisijungti:

Pamiršote slaptažodį?

Naujienlaiškis

Partneriai